1958, olej na plátne, 85x65 cm, značené vstrede „R. Fila 1958“
Dielo pochádza priamo z rodiny autora.
farebná serigrafia na papieri (78. nátlačok z nákladu 100), 15,5x22 cm, značené vpravo dole „M. Cipár“
2001, olej, asambláž na dreve, 125x65 cm, značené vpravo dole, vstrede dole „Z. B. Kuľhavý“
Na zadnej strane diela autorský text:
„Kompozícia vychádza z názoru, že únavne sa opakujúca citácia, tak ako ju prevádza súčasná „postmoderna“ sa stáva obyčajným kompilátom.
Tvorivým procesom sa musí dostať do syntetizačnej polohy (kvality) tak, ako to demonštrujem na tomto obraze.
Vedúca syntetizačná kvalita je v rámci uvoľnenia možností obrazovej plochy doplnená tromi rozdielnymi polohami – týmto stručným konštatovaním (telegraficky) poukazujem zároveň na kvalitatívny rozdiel medzi postmodernizmom a tým, čo sa za tzv. postmodernizmus vydáva.“
1963, kresba uhľom, ceruzou na papieri, 89,9x66,5 cm, značené vpravo na boku „Z. B. K. 1963“
2008, kombinovaná technika na plátne, 89,5x55,5 cm, značené vpravo na boku „Z. B. K. 2008“
1963, monotypia, nitrolak na papieri, 64,8x50 cm, značené vpravo dole ,,M.Čunderlík 63, vľavo dole ,,1963“
Dielo je publikované v monografii Mojžiš, J.: Marián Čunderlík, Slovart Bratislava, 2001, str. 67 a v Jankovičová, S. – Mojžiš, J.: Bratislavské Konfrontácie, PETUM s r.o., Bratislava 2010, str. 149
1979, farebná serigrafia na papieri (25. nátlačok z nákladu 30), 78x51 cm, značené vstrede dole „Jankovič 79“
1994, kombinovaná technika na papieri, 42x59 cm, značené vstrede dole „Jankovič 94“
1992, premaľba na kartóne, 40x30 cm, značené vpravo dole „Július Koller 1992“
Dielo pochádza zo súkromnej zbierky akad. mal. Rudolfa Filu.
2012, akryl na preglejke, 72,5x57 cm, značené vpravo dole „ŠB 2012“
Na zadnej strane diela autorský štítok.