1988, farebná serigrafia na papieri (14. nátlačok z nákladu 25), 59x58 cm, značené vpravo dole „M. Dobeš“
1997, farebná serigrafia na papieri (60. nátlačok z nákladu 200), 18x18 cm, značené vpravo dole „M. Dobeš“
1996, farebná serigrafia na papieri (18. nátlačok z nákladu 30), 48x48 cm, značené vpravo dole „M. Dobeš“
1996, farebná serigrafia na papieri (18. nátlačok z nákladu 30), 48x48 cm, značené vpravo dole „M. Dobeš“
1997, farebná serigrafia na papieri (158. nátlačok z nákladu 200), 18x18 cm, značené vpravo dole „M. Dobeš“
1973, slepotlač na papieri (7. nátlačok z nákladu 7), 45x45 cm, značené vpravo dole „E. Antal 1973“
1976, slepotlač na papieri (5. nátlačok z nákladu 10), 45x45 cm, značené vpravo dole „E. Antal 1976“
1976, slepotlač na papieri (6. nátlačok z nákladu 10), 45x45 cm, značené vpravo dole „E. Antal 1976“
1976, slepotlač na papieri (9. nátlačok z nákladu 10), 45x45 cm, značené vpravo dole „E. Antal 1976“
1969, slepotlač na papieri (autorský nátlačok), 35x35 cm, značené vpravo dole „E. Antal 1969“
1969, slepotlač na papieri (6.nátlačok z nákladu 7), 35x35 cm, značené vpravo dole „E. Antal 1969“
1967, reliéfna tlač na papieri, 15x10,5 cm, značené vpravo dole „E. Antalová, E. Antal“
1991, premaľba na papieri, 60x42 cm, značené v strede dole „R. Fila 91“
1974, olej, piesok na plátne, 55,5x45,5 cm, značené vpravo hore „Žilinčanová 74“
1962, lept na papieri, 31x24 cm, značené vpravo dole „Urbásek 62“
1962, lept na papieri, 31x24 cm, značené vpravo dole „Urbásek 62“
1977, farebná serigrafia, koláž, pečiatka na papieri (9. nátlačok z nákladu 25), 62,5x44 cm, značené vľavo dole „Urbásek 77/81“
„Áno, založili sme Hlinené kráľovstvo odinakiaľ – Argilliu. Argillia je pocta človeku, ktorý má svoje malé radosti a starosti. To kráľovstvo sa rozšírilo na celý svet, mali sme prezidenta národného zhromaždenia Pierra Restanyho v Paríži, mali sme veľvyslancov aj ministrov. Vznikla obrovská medzinárodná hra. Podobalo sa to takmer psychiatrickému oddeleniu. Blázni si myslia, že sú králi, alebo aspoň ministri a veria tomu. Aj v reálnom živote som poznal niekoľkých ministrov a fungovalo to rovnako, uverili tomu, že sú ministri... V Argillii išlo o „hru na moc“, nie o reálnu moc a v tom je diametrálny rozdiel. Argillia bola vlastne „ready-made“ štátu.“ (Alex Mlynarčík v interview pre Týždeň 26. 7. 2008)
1977, súbor 5 pamätných textílií z výstavy, 37x37 cm, 73,5x73,5 cm
1976, kombinovaná technika na papieri, 52x36 cm, značené vpravo dole „Filko-Zavarský“
„Album 1976“ podpísaný dvojicou Stanislav Filko a Ján Zavarský je zriedkavou ukážkou pomerne krátko trvajúceho konceptu „Biely priestor v bielom priestore“, ktorý je považovaný až za akúsi kultovú záležitosť slovenskej alternatívnej výtvarnej scény počiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia. Jeho autormi boli v tom čase traja umelci : Stano Filko, Ján Zavarský a Miloš Laky. Spoločný projekt tejto trojice znamenal prelom predovšetkým radikálnym odklonom od tradičného i súčasného maliarstva, opustením predmetnej reality a vstupom do nekonečného priestoru mimo reálneho sveta. Ich metódou sa stáva expozícia čistej senzuality, vyjadrením biela farba, ktorá svojou povahou a vo svojej podstate vlastne bezfarebnosťou, najlepšie odráža pojem nehmotnosti a prázdnoty, v ktorej umelci rozvíjali len svoje myslenie.
1999, farebná serigrafia na papieri (122. nátlačok z nákladu 200), 21x28,3 cm, značené vstrede „Jankovič“